Úvodní stránka       Obchodní podmínky       Nová registrace       Naše tipy         Rozety FIX-IN        Orientace kování       Montáž kování       Kontakt
UŽIVATELUŽIVATEL
Uživatel
Heslo
Registrace

NÁKUPNÍ KOŠÍKNÁKUPNÍ KOŠÍK

RYCHLÝ KONTAKTRYCHLÝ KONTAKT

AKCEAKCE

ODKAZYODKAZY


Obchodní podmínky


V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě. Odesláním objednávky a převzetím objednaného zboží dáváte najevo souhlas s níže uvedenými obchodními podmínkami.
Objednávka
  • Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat.
  • Po odeslání objednávky Vám bude zasláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, prosíme, kontaktujte nás okamžitě e-mailem ( v sekci Kontakty) nebo telefonicky. Pokud Vám tento e-mail nepřijde vůbec, objednávka pravděpodobně nebyla správně zavedena do systému a je třeba ji vytvořit znovu.
Doručení zboží a způsob úhrady
  • Zboží zasíláme vybranou službou po připsání platby na náš účet.

  • Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.

  • Ceny poštovného se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Při objednávce nad 5 000 Kč poštovné neúčtujeme.

  • V každém balíku je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.

  • Zboží je odesíláno do 2 až 3 dnů po obdržení platby (ve výjimečných případech nejpozději do 7 dnů – po dohodě se zákazníkem).

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Kontrola dodávky
V případě, že dobírkový balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o zjištěné závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli.
Skutečnost o zjištěné závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte, abychom se dohodli na dalším postupu – například o novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele nelze brát ohled.

 

Reklamace

Reklamace se řídí občanským zákoníkem.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním, na opotřebení způsobené obvyklým používáním ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

  1. O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace.

  2. Se zbožím musí být vrácena také faktura – bez ní nebude reklamace vyřízena.

  3. Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.

Vrácení zboží
  • Zboží je možné nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu.
    V tomto případě Vám bude odečtena částka 5 % z ceny zboží z důvodu pokrytí vzniklých nákladů + cena poštovného.
    Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje.

  • O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

  • Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno.

  • Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny poštovní poukázkou (poplatek za poslání peněz, který si účtuje Česká pošta, Vám bude stržen).

  • Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné.

  • Zboží zasílejte jako cenný balík; zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a provozovatel internetového obchodu se zavazuje, že je neposkytne v žádné podobě třetí straně, kromě subjektů, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky (banka, přepravce apod.), a to pouze v nezbytném rozsahu.
Údaje jsou zabezpečeny proti zneužití dle zákona a používají se pouze při komunikaci s kupujícím.
Provozovatel internetového obchodu má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to písemně nebo e-mailem požádá. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví.

Ověřeno zákazníky HEUREKA.CZ

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen.
Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, jejich zasílání neodmítnete.
Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás.
Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz.
Tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.
Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely.
Proti zasílání e-mailových dotazníků můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem.
V případě vaší námitky vám dotazník již nebudeme dále zasílat.


Děkujeme Vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem nebo telefonicky.
Přejeme Vám pohodu při nakupování v klidu Vašeho domova.




Reklama: NajduZboží.cz |  Tovar.sk |  Pesiazona.sk 2009-2025 © PiDi Soft |  Odkazy  |  FB